English

ترامپ مدعی شد:

نگذاریم ایران دستور کار مخرب خود را در منطقه پیگیری کند

رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با همتای لهستانی خود با تأکید بر مقابله با رفتارهای بی ثبات کننده‌ روسیه مدعی شد: نگذاریم ایران دستور کار مخرب خود را در منطقه پیگیری کند.

نگذاریم ایران دستور کار مخرب خود را در منطقه پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلگراف، «آندره دودو» رئیس جمهور لهستان امروز پس از دیدارو رایزنی با دونالد ترامپ همتای آمریکائی خود در ورشو در کنفرانس خبری مشترکی با وی شرکت کرد.

رئیس جمهور آمریکا در این کنفرانس خبری گفت: با لهستان به منظور مقابله با رفتارهای بی ثبات کننده‌ روسیه همکاری می کنیم.

ترامپ در اشاره به تنش آفرینی این کشور در شبه جزیره کره نیز تأکید کرد: آمریکا قویاً به رفتار بد کره شمالی پاسخ خواهد داد. باید به کره شمالی بگوئیم که رفتارهای بسیار بد این کشور عواقبی درپی خواهد داشت.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پُست نیز به نقل از ترامپ در این باره نوشت: حل بحران در سوریه به راه حل سیاسی نیازمند است؛ لیکن نباید بگذاریم ایران دستور کار مخرب خود را در منطقه پیگیری کند.

در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی، 45مین رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره موضوع دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال گذشته میلادی در آمریکا تصریح کرد: شاید روسیه و شاید هم برخی از سایر کشورهای دیگر تلاش هائی برای دخالت در انتخابات را به انجام رسانده باشند؛ اما طئوال این است که باراک اوباما که از آن اطلاع داشت چرا در این خصوص اقدامی نکرده بود؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی