English

انتقاد شدید حزب عدالت و توسعه ترکیه از دولت آلمان

سرویس بین الملل- دولتمردان ترکیه همچنان از سیاست های آلمان در قبال کشورشان ابراز ناخرسندی می کنند و در این میان سخنگوی حزب حاکم عدالت و توسعه بار دیگر سیاستمداران آلمان را هدف انتقاد شدید قرار داد.

انتقاد شدید حزب عدالت و توسعه ترکیه از دولت آلمان

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، ماهر اونال سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه موضع برخی سیاستمداران آلمان نسبت به دیدار اردوغان با ترک‌تباران در حاشیه نشست سران گروه 20 در هامبورگ را ناراحت کننده خواند.

ماهر اونال در رابطه با واکنش منفی برخی سیاستمداران آلمان نسبت به دیدار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ترک‌تباران آلمان در حاشیه نشست سران گروه 20 که قرار است در روزهای 7 و 8 ژوئیه امسال در شهر هامبورگ این کشور گفت: جناب رئیس‌جمهور کشورمان قصد دیدار و گفتگو با شهروندان ترک در آلمان را داشت، اما همان طور که می دانید، وزیر خارجه این کشور این خواسته را "نامناسب" عنوان کرد. تماس‌های رسمی ما در این خصوص با مخاطبان آلمانی ادامه دارد.

وی موضع‌گیری آلمان در قبال ترکیه در سال‌های اخیر را غیرقابل قبول و بسیار ناراحت کننده خواند.

اونال همچنین تصریح کرد که موضع‌گیری معتدل و سازشگری آلمان در قبال اعضای فرقه جنایتکار و تروریستی فتو و حمایت از فعالیت‌های گروه تروریستی پ.ک.ک در خاک این کشور غیرقابل قبول است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه