English

جانشین البغدادی از اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خواهد بود

یکی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی تاکید کرد، جانشین ابوبکر بغدادی، رهبر داعش شخصی از کشورهای حوزه خلیج فارس و عملیات بعدی این گروه تروریستی در جزیرة‌العرب خواهد بود.

جانشین البغدادی از اتباع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج، جبار المعموری، یکی از فرماندهان حشد شعبی عراق در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی سومریه نیوز این کشور اظهار داشت، جانشین البغدادی در صورتی که کشته و یا اسیر شده باشد، طبق اطلاعات موجود فردی از اتباع یکی از کشورهای عرب منطقه خلیج فارس خواهد بود زیرا اعراب منطقه خلیج فارس در تشکیلات داعش حضور چشمگیری دارند و خود البغدادی نیز خواسته که آنها نقش مهمی داشته باشند زیرا آنها اتباع کشورهایی هستند که در آنجا از تفکرات داعش حمایت می‌شود.

المعموری در ادامه گفت: عملیات بعدی داعش پس از اینکه پایگاه‌هایش را در عراق از دست داد، در جزیرة‌العرب خواهد بود.

وی افزود: طبق اطلاعات موجود البغدادی در طول دو سال گذشته دستور انتقال صدها تن از حامیان خود در کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به پایگاه‌های این گروه تروریستی در سوریه و عراق و نیز دستور تشکیل گروهک‌های مخفی و افزایش اعضا جهت اجرای طرح و نقشه‌های گروه را داد.

وی در ادامه تاکید کرد: هیچ کشور عربی از جمله کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از آتش داعش دور نخواهند بود  و این گروه ابزاری جهانی است که طرح‌ها و برنامه‌های مجرمانه‌ای را در منطقه خاورمیانه اجرا می‌کند و اولین این برنامه‌ها در سوریه و عراق اجرا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی