English

شهادت یک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

سرویس بین الملل - نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه یک جوان فلسطینی را در نزدیکی محله 'جبل جوهر' در شهر الخلیل به ضرب گلوله به شهادت رساندند و بامداد امروز (پنجشنبه) نیز 9 شهروند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری از سوی ماموران رژیم تل آویو بازاداشت شدند.

شهادت یک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جوان فلسطینی در جریان درگیری مسلحانه با نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

روزنامه صهیونیستی معاریو نیز اعلام کرد که این جوان فلسطینی در جریان درگیری مسلحانه با شماری از عناصر یگان عرب اسراییل (رژیم صهیونیستی) کشته شد (به شهادت رسید).

با شهادت این فلسطینی شمار شهدای انتفاضه قدس تا این لحظه به 326 نفر رسید.

**بازداشت 9 فلسطینی از جمله پدر یک شهید

از سوی دیگر نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (پنجشنبه) 9 فلسطینی از جمله پدر شهید عادل عنکوش را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

به گزارش 'قدس پرس'، نیروهای اشغالگر با حمله به روستای دیر أبو مشعل در شمال غرب رام الله (شمال بیت المقدس اشغالی)، پدر شهید عادل عنکوش را دستگیر کردند. 'زینة عنکوش' مادر این شهید نیز از 21 ژوئن جاری توسط نظامیان صهیونیست دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می برد.

نظامیان صهیونیست همچنین به منزل شهید أسامه عطا در روستای دیر أبو مشعل، یورش بردند و خانواده وی را تحت بازجوئی قرار دادند. هنوز معلوم نیست آیا از خانواده این شهید کسی بازداشت شده یا خیر؟.

نیروهای اشغالگر صهیونیست بطور روزانه به منازل فلسطینیان در کرانه باختری و بیت المقدس اشغالی یورش می برند و به بهانه پیگرد افراد تحت تعقیب، شماری از آنان را بازداشت می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی