English

نگاهی به حرف شنوی دبیر کل سازمان ملل از ترامپ

سرویس بین الملل - «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در قامت جانبداری از مواضع واشنگتن علیه دولت دمشق، گفت: هشدارهای ترامپ جدی است و شایسته است که مسئولان سوری به اینگونه هشدارها گوش دهند!

نگاهی به حرف شنوی دبیر کل سازمان ملل از ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه لبنانی النشره، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به جای عمل به مسئولیت خود در کنترل و مهار هرگونه اقدام نظامی احتمالی ایالات متحده آمریکا علیه دولت دمشق، در قامت حمایت از واشنگتن ظاهر شد.

بر اساس این گزارش، گوترش ضمن «جدی» توصیف کردن هشدارهای ترامپ به دولت دمشق، خطاب به مسئولان سوری گفت: شایسته است که به این هشدارها و تهدیدات گوش فرا داده شود.

دبیرکل سازمان ملل این اظهارات جانبدارانه از واشنگتن را در آستانه نشست مشترکش با «رکس تیلرسون» وزیر خارجه ایالات متحده مطرح کرد.

گفتنی است، همزمان با سلسله پیشروی های گسترده نظامیان سوری و نیروهای مقاومت در جبهه های مختلف نبرد علیه تکفیریها، به نظر می رسد که ایالات متحده آمریکا تحرکات توطئه آمیز جدیدی را در سوریه کلید زده است. روز سه شنبه هفته جاری پنتاگون با صدور بیانیه ای مدعی فعالیت های مشکوک به حمله شیمیایی جدید در پایگاه هوایی الشعیرات در حومه حمص شد. پنتاگون ادعا کرد: فعالیت های مشکوک در هواپیمای مشخص و در آشیانه ویژه هواپیماها بوده است. فعالیت فزاینده ای در پایگاه الشعیرات در سوریه از چند روز قبل رصد شده است و این افزایش فعالیت نشان دهنده آمادگی برای حمله شیمیایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی