English

دستگیری والدین تروریست های سوریه در فرانسه به اتهام تامین مالی تروریسم

سه تن از اعضای خانواده (والدین) تروریست های سوریه به دلیل ارسال پول به فرزندان خود و اتهام تامین مالی تروریسم در فرانسه بازداشت شدند.

دستگیری والدین تروریست های سوریه در فرانسه به اتهام تامین مالی تروریسم

به گزارش خبرگزاری موج، خبرگزاری فرانسه دیروز (یکشنبه) با اعلام این خبر به نقل از منابع نزدیک به این تحقیقات قضایی این پرونده، افزود: دستگیرشدگان به اتهام تامین مالی تروریسم و ارتباط مجرمانه با تروریست ها تحت نظارت قضایی قرار دارند.
این افراد متهم شده اند که برای فرزندان خود هزاران یورو کمک های نقدی ارسال کرده اند.
تحقیقات در زمینه این پرونده توسط دفتر مرکزی جلوگیری از جرایم بزرگ مالی (OCRGDF) و ضد تروریسم زیر نظر اداره پلیس قضایی (SDAT) انجام می شود به عنوان بخشی از تحقیقات قضایی ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، مجموعه حملات تروریستی که فرانسه در سال ها و ماههای اخیر شاهد آن بوده، این کشور اروپایی را با چالش های امنیتی مواجه کرده؛ از همین رو مبارزه با تروریسم و شبکه های ترویستی داخلی و خارجی به عنوان یکی از اولویت های اصلی دولت فرانسه در دستور کار قرار گرفته است.
تمدید چند باره وضع اضطراری در فرانسه، دستگیری چندین گروه تروریستی در خاک این کشور و خنثی کردن عملیات های ناموفق تروریستی از جمله اخباری است که این روزها به صورت ادامه دار در رسانه های فرانسه منتشر می شود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی