English

سیسی: برخی برادران با توهم کنترل اوضاع از تروریسم حمایت می کنند

رئیس‌جمهور مصر با تاکید بر ضرورت مبارزه با تروریسم عنوان داشت که «برخی برادران از گروه‌های تروریستی حمایت مالی به عمل می‌آورند».

سیسی: برخی برادران با توهم کنترل اوضاع از تروریسم حمایت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت النشره، عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در سخنان خود عنوان داشت: برخی برادران از تروریسم حمایت مالی می‌کنند چرا که توهم به دست گرفتن کنترل اوضاع را دارند.

وی در ادامه افزود: تروریسم باعث از بین رفتن انسان‌های بیگناه و به وجود آمدن احساس نگرانی و عدم امنیت و همچنین تاثیرگذاری منفی بر اوضاع سیاسی و اجتماعی می‌شود.

مبارزه با این پدیده چهار رکن دارد که از جمله آن می‌توان به تقویت خطابه‌های دینی و تعامل با تمام گروه‌های تروریستی با یک معیار واحد و بازسازی ساختار کشور برای بازگرداندن ثبات به منطقه و همچنین ممانعت از حمایت مالی از گروه‌های تروریستی اشاره کرد.

السیسی همچنین عنوان داشت: اجازه بدهید با صراحت بگویم در حالیکه ما به عنوان دولت و حکومت مصر تمام تلاش خود را برای مبارزه با تروریسم به کار می‌گیریم، می‌بینیم که برخی برادران ما وافراد دیگر متاسفانه از تروریسم حمایت مالی به عمل می‌آورند. می‌بینیم که آنها برای گروه‌های تروریستی و تفکرات تروریستی تریبون‌های رسانه‌ای و فرهنگی ایجاد کرده و میلیاردها دلار سالانه به آنها می‌دهند تا فکر و ذهن ملت عربی و اسلامی را به سمت این تفکر جنایتکار متمایل کنند.

تمام این اقدامات در چارچوب توهم آنها در خصوص به دست گرفتن کنترل اوضاع و به دست یافتن به یک بزرگی و عظمت دروغین صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه