English

اندیشمند کویتی :

آزاد سازی قدس شریف مهمترین هدف امروزی وفاداران به فلسطین است

سرویس بین الملل - یک اندیشمند و فعال سیاسی کویتی با تاکید بر اهمیت جایگاه رفیع روز جهانی قدس ، تلاش کشورهای اسلامی برای ادامه روند حمایت از فلسطینیان را امری لازم الاجرا دانست.

آزاد سازی قدس شریف مهمترین هدف امروزی وفاداران به فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله الموسوی اندیشمند کویتی و پژوهشگر امور مقاومت فلسطینی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: فلسطین امروزه به کمک و یاری تمامی مسلمانان نیاز دارد و کشورهای اسلامی به صورت یکپارچه باید به یاری مردم مظلوم در سرزمین های اشغالی بشتابند.

موسوی افزود : فلسطین سرزمین مقدسی است که نام آن در قرآن کریم نیز ذکر شده است و قدس شریف جایگاه رفیع و ویژه ای در نزد مسلمانان دارد از اینرو اید هر تلاشی را برای آزاد سازی آن از دست صهیونیست ها انجام داد.

وی تصریح کرد : مسلمانان نباید امروزه نسبت به قدس که قبله نخست و سومین حرم شریف در جهان اسلام است بی تفاوت باشند و اقدامات برای تحقق آرمان فلسطین باید ادامه یابد .

موسوی خاطر نشان کرد: متاسفانه امروزه تعدادی از کشور های اسلامی به حقیقت و واقعیت موضوع فلسطین دقت نمی کنند و سرنوشت بخش قابل توجهی از سرزمین فلسطین را به صهیونیست ها واگذار و با این رژیم سازش کردند.

این فعال کویتی گفت : برخی از کشورهای اسلامی حاضر هستند که برای تحقق سازش به اقدامات ذلت باری دست بزنند در حالی که همه باید بدانند که قدس شریف متعلق به تمامی مسلمانان و مسیجیان است و باید برای آزادی آن تلاش نمود .

وی تصریح کرد: در واقع پرونده فلسطین امروز جنگ میان حق و باطل است که نباید از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان ملت فلسطین دریغ نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه