English

دشمنی آمریکا به موازات صهیونیست ها علیه جنبش های اسلامی

سرویس بین الملل- دولتمردان آمریکا که این روزها با امضای قراردادهای میلیاردی با سران وهابی عربستان زمینه را برای همکاری ریاض - تل آویو فراهم می کنند خشم خود را از جنبش های مقاومت فلسطینی افزایش دادند.

دشمنی آمریکا به موازات صهیونیست ها علیه جنبش های اسلامی

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج ، در این ارتباط واشنگتن از نماینده خود در سازمان ملل خواست درخواست تروریست خواندن جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ( حماس ) را در این نهاد بین المللی مطرح کند.
نماینده آمریکا در شورای امنیت نیز دیروز سه شنبه از این شورا خواست که نام حماس را به عنوان سازمان تروریستی معرفی کرده و تصمیم مناسبی در این زمینه اتخاذ کند.

نیکی هایلی در جریان نشست شورای امنیت به منظور بررسی تحولات منطقه خاورمیانه گفت: باید با صدور قطعنامه ها و بیانیه هایی، حماس را محکوم و آنرا مسئول شلیک موشک از غزه و نیز ساخت تونل های زیرزمینی معرفی کنیم.

آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم صهیونیستی ، کانادا و ژاپن حماس را سازمان تروریستی می دانند و اردن هم حضور رهبران این جنبش در خاک خود را ممنوع کرده است. انگلیس و استرالیا هم گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس را سازمان تروریستی می دانند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در جریان مشارکت خود در اجلاس سران عربی ـ اسلامی در ریاض ـ پایتخت عربستان ـ که در تاریخ 20/5/2017 برگزار شد، حماس، داعش، حزب الله و القاعده را اشکال مختلف تروریسم معرفی کرد و خواستار حمایت جامعه بین المللی از این موضع خود شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه