English

سیاست گسترش شهرک سازی صهیونیست نشین

سرویس بین الملل- داده های اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی حاکی از افزایش 70.4 درصدی تعدادی واحدهای مسکونی احداث شده در شهرک های صهیونیست نشین واقع در کرانه باختری است.

سیاست گسترش شهرک سازی صهیونیست نشین

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، بر اساس این داده ها، رژیم صهیونیستی از ماه آوریل سال 2016 تا مارس سال جاری کار احداث 2758 واحد مسکونی را در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری آغاز کرده است. این در حالی است که در فاصله زمانی آوریل 2015 تا مارس 2016 تعداد واحدهای مسکونی احداث شده در این شهرک ها 1619 واحد بوده است.

همچنین رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری شروع به ساخت 344 واحد مسکونی برای صهیونیست ها در کرانه باختری کرده است. علاوه بر این، 839 واحد از اکتبر تا دسامبر سال 2016 احداث شده و کار ساخت 478 واحد در فاصله زمانی جولای تا سپتامبر 2016 و 1097 واحد از آوریل سال گذشته تا جولای همان سال آغاز شده است.

از آغاز سال جاری تاکنون کار ساخت 403 واحد مسکونی در کرانه باختری به پایان رسیده است.

بر اساس آمارهای اداره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی، ساخت و ساز این رژیم در مناطق واقع در داخل کمربند سبز امنیتی به استثنای حیفا تا حدودی کاهش یافته است.

 وزرا کابینه صهیونیستی و اعضای کنست رژیم صهیونیستی روز گذشته در نشستی به بررسی ساخت مجدد شهرک های یهودی نشین تخلیه شده در کرانه باختری پرداختند.

شولی معلم عضو کنست و دیوید بیتان رئیس ائتلاف کابینه رژیم صهیونیستی پیش نویس طرحی را برای احداث مجدد شهرک های تخلیه شده در سال 2005 ارائه دادند.

رژیم صهیونیستی در سال 2005 شهرک های سانور، حومش، غینیم و کیدیم را در چارچوب طرح "قطع ارتباط" با فلسطینیان تخلیه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه