English

دمشق حمله آمریکا به جنگنده سوری را محکوم کرد

سرویس بین الملل- وزارت خارجه سوریه دو نامه را در خصوص ساقط کردن جنگنده سوری توسط "ائتلاف آمریکایی" به دبیرکل سازمان ملل و رئیس شورای امنیت فرستاد.

دمشق حمله آمریکا به جنگنده سوری را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: تهاجم نظامی ائتلاف آمریکا به جنگنده سوری مجالی برای شک در مورد حقیقت موضع آمریکا در حمایت از تروریسم باقی نمی‌گذارد از شورای امنیت می‌خواهیم سکوت خود را بشکند و چنین اقدامات بزدلانه‌ای را محکوم کند.

وزارت خارجه سوریه افزود: تهاجم آمریکا، سوریه را از ادامه جنگ بر ضد دو سازمان تروریستی داعش و جبهه النصره باز نمی‌دارد.

این در حالی است که در اولین واکنش سازمان ملل به سرنگونی جنگنده سوری توسط ائتلاف آمریکایی این سازمان نسبت به خطرات در برآوردها و خشونت‌های مرحله آینده در سوریه هشدار داد.

استفان دوجاریک، سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، نسبت به خطرات سوء برآوردهای احتمالی و خشونت در سوریه نگرانیم.

وی تاکید کرد: به اعتقاد ما این خطرات زمانی که جنگ علیه داعش با هدف تحقق راه حل سیاسی فراگیر در سورهی همراه نباشد، افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر، خانواده خلبان سوری که جنگنده سوخوی ۲۲ او توسط ائتلاف ضد داعش ساقط شد، اعلام کردند، او زنده است و ارتش سوریه او را نجات داده است.

اعضای خانواده خلبان سوری به سایت وطن آن لاین گفتند، این خلبان اکنون در یکی از بیمارستان‌های دمشق است و تحت مداوا قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه