English

رسانه های اوکراین: توان بالای موشکی ایران ثابت شد

رسانه های اوکراینی نتیجه حمله موشکی به مقرّ فرماندهی، مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه را اثبات توان بالای نیروی موشکی جمهوری اسلامی خواندند.

رسانه های اوکراین: توان بالای موشکی ایران ثابت شد

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه های تلویزیونی و رسانه های اوکراینی روز دوشنبه اعلام کردند: ایران با حمله موشکی به مقر داعش در دیرالزور سوریه، پیام صریحی به تروریست ها داد که به هر اقدام آنها پاسخ محکمی می دهد.
شبکه 112:
شبکه تلویزیونی 112 اوکراین در بخش های خبری خود گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بخشی از نیروهای مسلح ایران است، به پایگاهها و مراکز تجمع تروریست های داعشی در شرق سوریه حمله موشکی کرد.
رسانه اوکراینی افزود: موشک های زمین به زمین از مناطقی در غرب ایران به سوی استان دیرالزور سوریه پرتاب شد که بخش های عمده آن در کنترل تروریست های داعش قرار دارد.
در این گزارش گفته شد: موشک های ایرانی که به دقت پرتاب شد، به مراکز داعش در دیرالزور اصابت کرد و این دستاورد نشانه سطح بالای دقت این موشک ها است.

خبرگزاری دیالوگ:
خبرگزاری اوکراینی دیالوگ نیز نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاهها و مراکز تروریست ها در دیرالزور در شرق سوریه حمله موشکی کرد که به تلافی حمله تروریستی اخیر داعش به تهران انجام شد.
رسانه اوکراینی افزود: ایران این حمله را با موشک های بالستیکی میان برد انجام داد که بر اثر آن پایگاههای داعش به دقت هدف قرار گرفت.
در گزارش آمده است: در این حمله که از استان های کردستان و کرمانشاه انجام گرفت، شمار زیادی از تروریست های داعشی کشته شدند.

پورتال خبری رپورتر:
پورتال خبری رپورتر اوکراین نیز با انتشار خبر حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه علیه داعش، نوشت: ایران به مراکز تروریست ها در سوریه حمله موشکی کرد.
رسانه اوکراینی یادآوری کرد: تروریست ها هفتم ژوئن (17 شهریور) در دو گروه به ساختمان مجلس شورای اسلامی و آرامگاه رهبر فقید ایران حمله کردند که در مجموع 18 نفر کشته شدند.
در گزارش آمده است: ایران همچنین هشدار داده در صورت ادامه حمله تروریستی علیه این کشور، تهران با قدرت بیشتری برای سرکوبی تروریست ها از موشک استفاده خواهد کرد.

تارنمای کورسپاندنت:
تارنمای اوکراینی کورسپاندنت نیز نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داده که حمله موشکی به پایگاههای داعش در سوریه ممکن است در صورت تکرار حمله تروریستی آنها به ایران ازسرگرفته شود.
رسانه اوکراینی افزود: سپاه پاسداران روز گذشته شش موشک با برد 700 کیلومتر به سوی دیرالزور پرتاب کرد که به اهداف تروریست ها در این منطقه اصابت کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه