English

راهبرد تازه ناتو در قبال مسکو

سرویس بین الملل - آمریکا تلاش می کند در ادامه خصومت های خود علیه روسیه، در راهبرد سایبری سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ( ناتو) تغییری ایجاد کند. کنگره آمریکا قصد دارد فضای سایبری کشورهای ناتو را تغییر دهد تا اعضای این اتحادیه در مقابل تهدیدات بالقوه روسیه محفوظ بمانند. به گزارش اسپوتنیک، لایحه مربوطه برای بررسی توسط یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان با نام لوییس کرآ ارائه شد. این ایده استفاده از حملات شبکه برای تقابل در حملات هوایی، دریایی و زمینی از جانب روسیه است. اما درمتن سند ذکر نشده است که دقیقا چه حملاتی مد نظر است. در این سند آمده است: ازجمله منافع کلیدی آمریکا، افزایش امکانات سایبری دفاعی و تهاجمی کشورهای ناتو برای ممانعت و تقابل با حملات سایبری روسیه و عملیاتهای بسط و گسترش نفوذ روسیه است.

راهبرد تازه ناتو در قبال مسکو

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از اسپوتنیک، کنگره آمریکا قصد دارد فضای سایبری کشورهای ناتو را تغییر دهد تا اعضای این اتحادیه در مقابل تهدیدات بالقوه روسیه محفوظ بمانند.

بنابر این گزارش، لایحه مربوطه برای بررسی توسط یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان با نام لوییس کرآ ارائه شد. این ایده استفاده از حملات شبکه برای تقابل در حملات هوایی، دریایی و زمینی از جانب روسیه است. اما درمتن سند ذکر نشده است که دقیقا چه حملاتی مد نظر است. 

در این سند آمده است: ازجمله منافع کلیدی آمریکا، افزایش امکانات سایبری دفاعی و تهاجمی کشورهای ناتو برای ممانعت و تقابل با حملات سایبری روسیه و عملیاتهای بسط و گسترش نفوذ روسیه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه