English

برگزاری نشست شورای امنیت ملی کلمبیا به دنبال انفجار در بوگوتا/ فارک: ما نقشی در انفجار نداشتیم

به دنبال انفجار در یک مرکز خرید در پایتخت کلمبیا، رئیس جمهوری این کشور دستور برگزاری جلسه شورای امنیت ملی را صادر کرد و این در حالی است که گروه شبه نظامی فارک نیز هرگونه دخالت در این انفجار را رد کرد.

برگزاری نشست شورای امنیت ملی کلمبیا به دنبال انفجار در بوگوتا/ فارک: ما نقشی در انفجار نداشتیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ازمکزیکوسیتی، خوان مانوئل سانتوس رئیس جمهوری کلمبیا در حالی این نشست را برگزار می کند که تاکنون در این انفجار درمرکز خرید شهر بوگوتا پاتیتخت کلمبیا سه نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شده اند. گزارش شده است که سه زن در این انفجار کشته شده اند که یکی ا آنها ملیتی فرانسوی دارد.
' انریکه پنالوسا' شهردار بوگوتا اعلام کرد که این انفجار یک حمله تروریستی بوده است.
رئیس جمهوری کلمبیا نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پس از برگزاری نشست شورای امنیت ملی بیانیه ای منتشر خواهد شد. ترجیح می دهم که در مورد اینکه چه کسی یا کسانی عامل این انفجار بوده اند گمانه زنی نکنم. تحقیقات در این راستا در جریان است.
وی خاطرنشان کرد که این حمله بر اقدامات دولت کلمبیا برای رسیدن به صلح در این کشور تاثیری نخواهد گذاشت.
همچنین گروه نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا موسوم به فارک و ارتش آزادی بخش ملی این کشور دو گروه شبه نظامی مسلح در کلمبیا هرگونه مداخله در انفجار را رد کردند.
منابع بیمارستانی اواخر روز گذشته اعلام کردند:‌ در حمله به مرکز تجاری در بوگوتا پایتخت کلمبیا، سه تن کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه