English

تقویت تیم حقوقی ترامپ همزمان با جدی شدن بحث تحقیقات در آمریکا

سرویس بین الملل- همزمان با جدی تر شدن تحقیقات در آمریکا از دولت این کشور، «ترامپ» اقدام به استخدام یک وکیل کارکشته دیگر کرده است.

تقویت تیم حقوقی ترامپ همزمان با جدی شدن بحث تحقیقات در آمریکا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پولیتیکو، همزمان با جدی شدن بحث تحقیقات در آمریکا از دولت این کشور «دونالد ترامپ» اقدام به استخدام یک وکیل رده بالا برای تقویت تیم حقوقی شخصی خود کرده است.

این وکیل کارکشته «جان دوود» نام دارد که سابقه کار با سناتور «جان مک کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا، را نیز دارد.

دونالد ترامپ اخیرا هم «مارک کاسوویتز» را به عنوان وکیل خصوصی خود استخدام کرده بود.

استخدام این وکلا از سوی ترامپ در حالی انجام می شود که رئیس جمهور آمریکا، تایید کرده که در جریان رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا او نیز مورد تحقیق قرار گرفته است.

ترامپ در توییتی گفت: کسی که به من گفت‌ رئیس اف‌.بی‌.آی را اخراج کنم از من به خاطر اخراج وی تحقیق می‌کند!

رسانه های آمریکا گزارش داده اند که رابرت مولر، دادستان ویژه این پرونده، مشغول تحقیق درباره تلاش احتمالی دونالد ترامپ برای کارشکنی در روند تحقیقات فدرال است.

این خبر پس از آن اعلام شد که یکی از نزدیکان ترامپ از اخراج احتمالی رابرت مولر توسط رئیس جمهوری آمریکا خبر داد.

رابرت مولر را وزارت دادگستری آمریکا پس از آن منصوب کرد که دونالد ترامپ به طور ناگهانی جیمز کومی، رئیس وقت پلیس فدرال (اف‌.بی‌.آی) را اخراج کرد. جیمز کومی به تازگی در یک جلسه کنگره دولت ترامپ را به دروغ گویی متهم کرد و گفت که به خاطر ادامه تحقیقات درباره پرونده ترامپ-روسیه اخراج شده است.

از سوی دیگر «مایک پنس» معاون رئیس جمهوری آمریکا، در ارتباط با تحقیقات پرونده تماس‌های ستاد انتخاباتی ترامپ و روسیه یک وکیل خصوصی استخدام کرده است.

پنس اعلام کرد که ریچار کولن، از وکلای برجسته ایالت ویرجینیا را برگزیده است تا به سوالات احتمالی ماموران فدرال پاسخ بدهد. ریچار کولن، رئیس شرکت حقوقی مک گوایر-وودز، در گذشته در پرونده‌های بزرگی نظیر ایران-کنترا و واترگیت فعال بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه