English

لاوروف:

هنوز از کشته شدن البغدادی اطمینان کامل نداریم

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه کشورش هنوز از کشته شدن قطعی البغدادی اطمینان کامل ندارد، گفت که این موضع از طریق مجاری اطلاعاتی روسیه در حال پیگیری است.

هنوز از کشته شدن البغدادی اطمینان کامل نداریم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسپوتینک، وزیر خارجه روسیه در نخستین واکنش خود به خبر کشته شدن احتمالی ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش گفت که روسیه هنوز اطمینان کامل از صحت این خبر ندارد.

لاوروف با بیان اینکه این موضوع از طریق مجاری اطلاعاتی روسیه در حال رسیدگی و کسب اطلاعات است، گفت: من هم خبرهای مربوط این گزارش ها را شنیده ام. تا کنون، اطلاعات 100 درصد موثق در این خصوص در دست نداریم.

وی که این سخنان را در جریان برگزاری کنفرانس خبری خود در مسکو مطرح می کرد، با اشاره به هر دو گروه داعش و النصره تاکید کرد: تمامی موارد چنین موضوعاتی در خصوص نابودی و قطع شدن سر گروه های تروریستی همواره با شوق و حرارت زیادی نشان داده می شوند. با اینحال تاریخ نشان می دهد که ظرفیت مبارزه چنین ساختارهایی (گروه های تروریستی) مجددا احیا شده است.

گفتنی است وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرده بود که احتمالا ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در جریان حمله هوایی جنگنده های روسی به یک تجمع سرکرده های داعش در الرقه سوریه کشته شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه