English

ماکرون: امیدواریم مذاکرات برگزیت به زودی آغاز شود

سرویس بین الملل- رئیس جمهوری فرانسه در دیدار با نخست وزیر انگلیس نسبت به آغاز روند خروج این کشور از اتحادیه اروپا ابراز امیدواری کرد.

ماکرون: امیدواریم مذاکرات برگزیت به زودی آغاز شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آلمان، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه پس از دیدار با «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در پاریس اظهار داشت: امیدواریم روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به زودی آغاز شده و این روند به خوبی پیش رود. 

وی در ادامه افزود: انگلیس تا زمانی که عضو اتحادیه اروپا بشمار می آید از مزایای این اتحادیه برخوردار بوده و می تواند مناسبات گذشته را داشته باشد. 

نخست وزیر انگلیس با اشاره به عدم تشکیل دولت جدید در این کشور خاطر نشان کرد: انتظار می رود از هفته آینده روند جدی مذاکرات برای اجرایی شدن برگزیت آغاز شود. 

می همچنین گفت: خروج از اتحادیه اروپا خواست مردم انگلیس بوده و دولت مجری خواست آنها است. امیدواریم بتوانیم در زمان تعیین شده از قبل به این روند پایان دهیم. 

شهروندان انگلیس در همه پرسی انجام شده خواهان خروج کشورشان از اتحادیه اروپا شدند. دولت ترزا می نیز در همین راستا دست به برگزاری انتخابات زودهنگام زد که پیروزی محافظه کاران را در پی داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه