English

یلدریم بار دیگر اروپا را مورد انتقاد قرار داد

سرویس بین الملل- نخست وزیر ترکیه گفت که اتحادیه اروپا در زمان برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی کشور و همچنین در جریان کودتای نافرجام 15 جولای رفتار مناسبی با ما نداشت.

یلدریم بار دیگر اروپا را مورد انتقاد قرار داد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، بینعلی یلدریم طی نشست مشترک خبری با بویکو بوریسوف همتای بلغارستانی خود در کاخ چانکایای آنکارا با بیان اینکه بلغارستان از روز اول ژانویه سال آینده ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده خواهد گرفت، گفت: این دوره برای روابط ترکیه، بلغارستان و اتحادیه اروپا نیز حائز اهمیت فراوانی خواهد بود.

وی گفت: اتحادیه اروپا در زمان برگزاری همه پرسی (اصلاح قانون اساسی ترکیه) رفتار مناسبی با ما نداشت. حتی ‌می‌توان گفت در جریان کودتای نافرجام نیز برخی کشورهای اروپا نمره قبولی نگرفتند، اما اکنون وارد دوره جدیدی شده ایم.

نخست وزیر ترکیه ادامه داد: اتحادیه اروپا باید در این دوره جدید چشم انداز آتی خود را یک بار دیگر مرور و تصمیمات مناسب با آن را اتخاذ کند. ترکیه خواهان ادامه مذاکرات برای عضویت کامل در این اتحادیه است. می خواهیم که مذاکرات مربوط به اتحادیه گمرکی را نیز از سر بگیریم. چنین قصدی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه