English

امیر کویت نسبت به بالا گرفتن اختلافات در خلیج فارس هشدار داد

سرویس بین الملل- شیخ صباح الاحمد الصباح امیر کویت با اشاره به رایزنی های به عمل آمده و میانجی گری کویت برای حل و فصل بحران سیاسی در حاشیه جنوبی خلیج خواستار پایان اختلافات میان دوحه و ریاض شده و نسبت به تشدید آن هشدار داد.

امیر کویت نسبت به بالا گرفتن اختلافات در خلیج فارس هشدار داد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کویت امروز در دیدار جمعی از شخصیت های سیاسی عربی که در کاخ بیان کویت انجام شد به سفر خود به کشورهای عربستان قطر و امارات متحده عربی برای میانجی گری جهت حل بحران سیاسی میان تعدادی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس اشاره کرد و گفت : هر تلاشی هرچند دشوار باشد برای تقویت ثبات منطقه ای و حل و فصل اختلافات اقدامی ارزشمند تلقی می شود .

وی تصریح کرد : ادامه اختلافات میان برخی از اعضای شورای همکاری خلیج فارس مناسب نیست و باید برای که این اختلافات به جای باریک کشیده نشود، پرهیز کرد.

امیر کویت گفت: کویت تمامی تلاش خود را برای میانجی گری و حل و فصل اختلافات به کار می بندد تا سطح خوب ارتباط میان کشورهای منطقه مجددا برقرار شود .

ناظران معتقدند عربستان سعودی همچنان بر مواضع خود جهت عدم مصالحه با قطر اصرار می ورزد.

امارات متحده عربی به همراه بحرین لیبی و مصر همانند عربستان روابط سیاسی خود را با عربستان قطع کرده اند.

عربستان به همراه امارات، بحرین، مصر، دولت شرق لیبی،جزایر مالدیو و رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن روابط سیاسی خود را با قطر قطع کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه