English

اتحادیه اروپا از ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد

سرویس بین الملل– اتحادیه اروپا بامداد شنبه از اقدام مقام های رژیم صهیونیستی در ادامه گسترش شهرک سازی را در سرزمین های اشغالی به شدت انتقاد کرد.

اتحادیه اروپا از ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، اتحادیه اروپا ادامه این سیاست رژیم صهیونیستی را باعث پیچیده تر شدن مساله فلسطین و تشکیل دو کشور فلسطینی و یهودی عنوان کرده است.

این اتحادیه در ادامه از فلسطینی ها و صهیونیست ها خواسته تا به روند سیاسی برای دستیابی به راه حل دو کشور فلسطینی و یهودی از طریق گفت و گو و مذاکره وارد شوند.

اتحادیه اروپا در پایان تاکید کرده است که در کنار شرکای بین المللی و منطقه ای خود آماده حمایت از دو طرف برای رسیدن به راه حل صلح آمیز است.

پیشتر گروه موسوم به «صلح اکنون» اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی قصد احداث 1500 واحد مسکونی دیگر در سرزمین های اشغالی دارد.

این گروه افزوده بود که تعدادی از این واحدهای مسکونی در شهرک جدیدی که رژیم صهیونیستی دستور احداث آن را داده، ساخته خواهد شد.

اقدامات رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که شورای امنیت سازمان ملل سوم دی ماه 95 قطعنامه‌ای را تصویب کرد که خواستار پایان دادن به شهرک‌سازی اسرائیل در فلسطین اشغالی می شد. 

در این قطعنامه شهرک سازی در سرزمین های اشغالی فلسطین «فاقد مشروعیت قانونی» توصیف شده بود.

با وجود تصویب این قطعنامه در عالی ترین نهاد بین المللی که مسئول تامین امنیت ملل جهان معرفی می شود، مقام های رژیم صهیونیستی و در راس آنها «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم همواره اعلام کردند که به این قطعنامه پایبند نخواهند ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه