English

آمادگی واشنگتن برای حمله به دمشق و سرنگونی اسد

نماینده مجلس فدراتیو روسیه که در گذشته عضو سازمان اطلاعات این کشور بوده است، گفت اطلاعاتی دارد که نشان می دهد واشنگتن آماده عملیاتی گسترده برای سرنگون ساختن بشار اسد رییس جمهور سوریه است.

آمادگی واشنگتن برای حمله به دمشق و سرنگونی اسد

به گزارش خبرگزاری موج، ایگور موروزف افزود که این طرح از گذشته مطرح بوده و هدف آن به قدرت رساندن نیروهای هوادار کاخ سفید در دمشق است.

وی ادامه داد آمریکا تلاش دارد با استفاده از نیروی نظامی و حمله به دمشق جهت سرنگونی اسد، قدرت را به نیروهای هم پیمان خود در سوریه واگذار کند.

موروزوف تصریح کرد که واشنگتن به تلاش برنامه ریزی شده اش برای ایجاد بی ثباتی در سوریه و خنثی کردن توافقات آشتی در گفت و گوهای ژنو و آستانه ادامه می دهد، امری که نشانه آن حملات ارتش آمریکا به سوریه پس از هر بار پیشرفت در روند صلح می باشد.

وی خاطر نشان کرد که آمریکاییان اهداف خود را در سوریه مشخص کرده اند. این اهداف در حملات آنان به خاک سوریه مشخث شده است. حمله آتی آنان بسیار شدید خواهد بود و پس از آن عملیات حمله به دمشق آغاز خواهد شد.

موروزوف یادآوری کرد که نیروهای زمینی طرف های مختلف به ویژه آمریکا در خاک اردن مستقر شده اند تا نیروهای معارض مسلح سوری را برای شرکت دادن آنان در این عملیات، بسیج کنند.

وی گفت که آمریکا این بار برای اجرای طرحی در سوریه آماده می شود که شامل حمله زمینی همزمان با حملات هوایی به اراضی سوریه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی