English

حماس ادعاهای عادل الجبیر را تحریک آمیز خواند

سرویس بین الملل- جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، ادعاهای عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان که خواستار توقف حمایت های قطر از این جنبش شده بود را اقدامی تحریک آمیز خواند.

حماس ادعاهای عادل الجبیر را تحریک آمیز خواند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه حماس آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به اظهارات تحریک آمیز عادل جبیر وزیر خارجه عربستان سعودی بر علیه این جنبش ابراز تاسف و آن را محکوم کرده و این اظهارات را خلاف مواضع کشور عربستان می دانیم که به حمایت از مساله فلسطین و حق مبارزاتی این ملت معروف بوده است.

این اظهارات شوکی به ملت فلسطین و امت اسلامی و عربی بود که مساله فلسطین را قضیه مرکزی خود می داند و جنبش حماس را جنبش مقاومت مشروع در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی می داند که دشمن مرکزی امت اسلامی و عربی است، به ویژه اینکه حماس و گروه های مقاومت فلسطین از سرزمین اسرا و معراج، قبله نخست مسلمانان و سومین حرم شریف دفاع می کنند.

همچنین بر کسی پوشیده نیست که دشمن صهیونیستی چگونه از چنین اظهاراتی برای ارتکاب جنایت های بیشتر علیه ملت، سرزمین و مقدسات ملت فلسطین و قدس و مسجد الاقصی بهره می برد.

کما اینکه اظهارات جبیر مخالف قوانین بین المللی و مواضع همیشگی کشورهای اسلامی و عربی است که بر حق مقاومت و مبارزه ملت فلسطین تا آزادسازی سرزمین و مقدساتش تاکید دارد.

ما در جنبش حماس از برادرانمان در عربستان سعودی می خواهیم از چنین اظهاراتی که موجب بی احترامی به موضع این کشور در قبال قضیه فلسطین و حقوق مشروع این ملت خواهد شد، دست بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه