English

معاون سابق حامد کرزی تاکید کرد

حذف فیزیکی رقبای سیاسی؛حربه تازه اشرف غنی

سرویس بین الملل- معاون سابق ریاست جمهوری پیشین افغانستان تاکید کرد که حمله انتحاری در مراسم خاکسپاری «سالم ایزدیار» با هدف ترور سران حزب «جمعیت اسلامی» صورت گرفت و تیم اشرف غنی برای حذف فیزیکی رقبای سیاسی خود تلاش می‌کند.

حذف فیزیکی رقبای سیاسی؛حربه تازه اشرف غنی

به گزارش خبرگزاری موج، «احمد ضیا مسعود» معاون ریاست جمهوری پیشین افغانستان در فیسبوک خود نوشت که سازماندهی حمله انتحاری در مراسم خاکسپاری سالم ایزدیار با هدف ترور سران حزب جمعیت اسلامی ثابت کرد که تیم حاکم به مبارزه سیاسی مسالمت آمیز و مدنی اعتقادی ندارد.

وی تصریح کرد که اشرف غنی از طریق ترورهای زنجیره‌ای و حذف فیزیکی رقبای سیاسی خود برای تداوم حکومت غیرمشروع تلاش می‌کند.

به گفته مسعود، رهبر حکومت وحدت ملی به خوبی می‌داند که باوجود سران حزب جمعیت اسلامی در آینده شانسی برای موفقیت ندارد بنابراین سیاست ترور را اختیار کرده است.

نماینده سابق رئیس جمهور افغانستان در حکومتداری خوب گفت که اشرف غنی با ترور رهبران سیاسی حزب جمعیت به دنبال ایجاد مانع در اصلاحات حکومت وحدت ملی است تا بار دیگر تقلب‌های انتخاباتی را تکرار کند.

برادر «قهرمان ملی افغانستان» گفت که ترورها توسط تیم ارگ ریاست جمهوری ادامه دارد و گروه تروریست ارگ به دیگر گروه‌های تروریستی در افغانستان اضافه شده است.

احمد ضیا مسعود تاکید کرد که ارگ ریاست جمهوری افغانستان تروریست پرور است و برای تقویت اقتدار غیرمشروع خود تلاش می‌کند تا قاعده بازی سیاست را از دموکراسی به شیوه‌های خشونت آمیز تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد که انفجارها در مراسم خاکسپاری سبب عدم اعتماد مردم به حکومت اشرف غنی شده است که پیامدهای خطرناکی را در پی دارد.

عضو ارشد حزب جمعیت اسلامی همچنین تاکید کرد که استعفای اشرف غنی و تشکیل حکومت موقت راه حل بحران کنونی افغانستان است.

مسعود اظهار داشت که قاطعانه برای مبارزه عدالتخواهانه در کنار مردم ایستاده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه