English

اعترافی بی‌سابقه از جانب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

سرویس بین الملل- صهیونیست‌ها گفتند جنبش حماس چهار اسرائیلی از جمله دو نظامی و دو شهرک نشین را در نوار غزه به اسارت گرفته است.

اعترافی بی‌سابقه از جانب وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مقامات اسرائیلی روز سه شنبه رسما برای نخستین بار اعتراف کردند که جنبش مقاومت اسلامی حماس چهار اسرائیلی از جمله دو نظامی و دو شهرک نشین را در نوار غزه به اسارت گرفته است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسرائیل نوشت که حماس دو نظامی و دو شهرک نشین اسرائیلی را اسیر کرده است.

وی نسبت به عدم طرح درخواستی از سوی مجامع جهانی و اعضای کنست در زمینه ملاقات کمیته بین المللی صلیب سرخ با این اسرا و عدم محکومیت اسارت آنان ابراز تاسف کرد.

حماس در واکنش به اظهارات لیبرمن اعلام کرد: اظهارات وی به خاطر عدم موافقت تل آویو با شروط مقاومت در زمینه مبادله اسرا بی ارزش است.  

دکتر صلاح بردویل عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که تصمیم حماس مبتنی بر عدم اظهارنظر در خصوص مساله اسرای صهیونیستی نزد مقاومت تا پیش از آزادی اسرای فلسطینی از زندان های اسرائیلی است.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در آوریل سال 2016 اعلام کرد که 4 تن از  نظامیان اسرائیلی را اسیر کرده است، این گردان ها اسامی این نظامیان و تصاویرشان را منتشر کرد، بی آنکه در این مورد توضیحاتی بدهد.

مقاومت فلسطین در اول اکتبر سال 2011 موفق شد بیش از 1000 اسیر فلسطینی محکوم به حبس های طولانی مدت و قدیمی را در ازای آزادی گلعاد شالیت نظامی اسیر صهیونیستی از زندان های اسرائیلی آزاد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه