English

افزایش تنش ۳ روز مانده به انتخابات پارلمانی در انگلیس؛

«کوربین»: «ترزا می» استعفا دهد/می: با افراط‌گرایی مبارزه می کنیم

در حالی که رهبر حزب مخالف دولت انگلیس خواستار استعفای «ترزا می» شده است، نخست وزیر اعلام کرد: با وجود کاهش تعداد نیروهای پلیس در انگلیس، منابع لازم برای مبارزه با تروریسم افزایش یافته است.

«کوربین»: «ترزا می» استعفا دهد/می: با افراط‌گرایی مبارزه می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از تلگراف، با افزایش تنش های سیاسی در انگلیس به دنبال حادثه تروریستی شنبه شب در لندن پایتخت این کشور، جرمی کوربین رهبر حزب مخالف کارگر از ترزا می نخست وزیر خواست تا به دلیل سوابقش در وزارت کشور انگلیس و نیز کاهش تعداد نیروهای پلیس از سِمت خود استعفا دهد.

رهبر حزب مخالف کارگر در حالی که تنها 3 روز تا انتخابات زودهنگام پارلمانی در این کشور فرصت باقی مانده است، در این باره گفت: همچنین از مردم بسیار مسئول کشورم می خواهم تا به دلیل نگرانی هایشان از بابت امنیت خود و سوابق وی خواستار چنین اقدامی شوند.

نخست وزیر انگلیس از حزب محافظه کار این کشور نیز در پاسخ به اظهارات جرمی کوربین گفت: حتی با وجود کاهش تعداد نیروهای پلیس در انگلیس، منابع لازم برای مبارزه با تروریسم افزایش یافته است.

وی ادامه داد: باید راهبرد خود در مبارزه با تروریسم را تغییر دهیم؛ ما پس از خروج از اتحادیه اروپا کنترل پول، مرزها و قانون خود را به دست می‌ آوریم.

ترزا می بدون اشاره به قرارداد فروش تسلیحات توسط این کشور به عربستان تأکید کرد: ما باید اقدامات بیشتری را برای مقابله با ایدئولوژی شیطانی افراط گرایی اسلامی به انجام رسانیم!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه