English

لاوروف:

قطع روابط کشورهای عربی با قطر تصمیم خود این کشورهاست

وزیر خارجه روسیه در واکنش به اتهامات مطرح شده علیه قطر و لغو روابط دیپلماتیک برخی کشورهای عربی با دوحه این اقدام را تصمیم ویژه این کشورها دانست و گفت: ما همه کشورها را به گفتگو فرا می‌خوانیم.

قطع روابط کشورهای عربی با قطر تصمیم خود این کشورهاست

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت شبکه المیادین، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست خبری با همتای بلاروسی خود گفت: تصمیم برخی کشورهای عربی به قطع روابط خود با قطر مربوط به خودشان است و ما همه کشورهای منطقه را به گفتگو برای حل اختلافاتشان فرا می‌خوانیم.

وی افزود: این روابط دوجانبه میان کشورهاست و ما در این تصمیم‌گیری‌ها مداخله نمی‌کنیم. با وجود اینکه جهان معتقد است روسیه در تمامی حوادث جهان نقش دارد اما من دوست دارم به شما تاکید کنم که این چنین نیست.

وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: ما باور داریم به اینکه هرگونه اختلافاتی ممکن است رخ دهد. ما هرگز از سختی‌هایی که در روابط میان دیگر کشورها ایجاد می‌شود خوشحال نخواهیم شد. ما به حفظ روابط خوب با همگان اهمیت می‌دهیم به ویژه در منطقه‌ای که هم اکنون مهم‌ترین مساله در آن تقویت تمامی تلاش‌ها برای مبارزه با خطر مشترک برای همه است یعنی خطر تروریسم بین‌المللی.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی