English

رهبر انصارالله:

وحدت جبهه داخلی یمن مهمترین عامل شکست دشمن است

رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت شب‌های ماه رمضان تاکید کرد که آمریکا موضع صریح خود را در نظارت بر این حمله متجاوزانه به یمن، اداره جنگ و مجهز ساختن ائتلاف عربی به سلاح و تمام تجهیزات نظامی اعلام کرده است.

وحدت جبهه داخلی یمن مهمترین عامل شکست دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از سایت العهد لبنان، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی تاکید کرد که این حمله متجاوزانه علنی به سرکردگی عربستان و فرمانبرداری امارات از آن و شاخه‌های دیگرش موجب جا باز کردن مزدوران در یمن شده است. مهمترین عامل شکست ائتلاف عربی طی سه سال جنگ وحدت جبهه داخلی است.

رهبر انصارالله تاکید کرد: سازمان ملل مساله حقوق‌ها را با تسلیم بندر الحدیده برابر می‌داند یعنی می‌گوید در صورت واگذاری الحدیده حقوق کارمندان قابل پرداخت است.

وی در این سخنرانی گفت: حفظ وحدت جبهه داخلی هدفی است که ما آن را قانونی، مقدس و مهم می‌دانیم و به عنوان ملت یمن با این سلاح با دشمن خواهیم جنگید.

وی از گروه‌های ملی یمنی خواست موضعی عقلانی، مسئولانه و ملی در قبال اوضاع کشور داشته باشند و منافع ملی را درنظر بگیرند و به تعامل با مشکلات داخلی پرداخته و دلایل آن را شناسایی کنند و با روحیه مسئولانه به راه حل‌ها بپردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه