English

حمله هکری به ایمیل سفیر امارات در واشنگتن

سرویس بین الملل- هکرها با نفوذ به ایمیل یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن، ضمن سرقت برخی اطلاعات آن را در اختیار یک روزنامۀ آمریکایی قرار دادند.

حمله هکری به ایمیل سفیر امارات در واشنگتن

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از العالم، سخنگوی سفارت امارات در واشنگتن ضمن تأیید این خبر گفت هکرها اسناد سفیر را به دست آورده اند.

بنا بر اعلام الجزیره بخشی از این اسناد نشان می دهد که امارات با هزینه کردن اموالی تلاش داشته است چهرۀ برخی همپیمانان آمریکا را تخریب کند. هر چند الجزیره نام کشوری مشخص را نیاورده است اما به نظر می رسد مقصود آن قطر باشد.

به گزارش خبرنگار الجزیره در آمریکا هکرهایی که ایمیل سفیر امارات را هک کرده اند در روسیه حضور دارند و یک هفته پیش ایمیل های هک شده را در اختیار روزنامۀ دیلی بیست قرار داده اند. این روزنامه تصمیم دارد این اسناد را روز شنبه منتشر کند.

خبرنگار الجزیره افزود اسناد افشا شده، پیام های رد و بدل شده میان سفیر امارات و دیگر طرف ها را از سال 2014 تا ماه گذشته در بر می گیرد و در آن جزئیات زیادی دربارۀ تماس های او با شرکت های روابط عمومی با هدف تخریب چهرۀ برخی کشورهای همپبمان آمریکا آمده است.

در همین حال، خلیل جهشان، رئیس مرکز عربی در واشنگتن، به الجزیره گفت احتمالا سفارت امارات در برابر این افشاگری از خود دفاع خواهد کرد و برخی طرف ها را به هک کردن ایمیل سفیر و خبرسازی متهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی