English

تداوم سیاست سرکوبگری رژیم بحرین

سرویس بین الملل- حسین الدیهی، معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین با اشاره به اقدامات جنایت آمیز رژیم آل خلیفه اعلام کرد: جهت گیری رژیم آل خلیفه در حمله به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم به معنای اعلام قطع رابطه رژیم با اکثریت مردم این کشور است.

تداوم سیاست سرکوبگری رژیم بحرین

به گزارش خبرگزاری موج، تداوم جنایات رژیم آل خلیفه علیه شهروندان بحرینی در حالی است که معاون دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین هدف رژیم آل خلیفه از حمله وحشیانه به مردم را ضربه به وحدت جامعه و محرومیت از حقوق و آزادی های اساسی دانسته است و خواستار همبستگی بیشتر مردم با خانواده های آسیب دیدگان شده است.

بر اساس گزارش های منتشره،‌ نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه سه شنبه گذشته با حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در منطقه الدراز پنج نفر را شهید و بیش از 200 تن را زخمی کردند که حال 8 نفر آنها وخیم گزارش شده و 286 نفر دیگر نیز از سوی ماموران رژیم آل خلیفه دستگیر شدند. 

بر اساس اعلام مرکز حقوق بشر بحرین، وقایع الدراز اعلام جنگ علیه اکثریت سیاسی است و حمله به شیخ عیسی قاسم حمله به همه بحرینی هاست و نتایج آن فاجعه بار خواهد بود که تمام مسئولیت و تبعات احتمالی آن بر عهده رژیم آل خلیفه خواهد بود.

سکوت شرم آوری که جهان عرب و همه جهان را در مقابل جنایات حاکمان بحرین فراگرفته و همدستی برخی رسانه های پادوی آل سعود در سرپوش گذاشتن بر این جنایات و ریخته شدن خون ملت بحرین از سوی نیروهای امنیتی این کشور در حالی است که رژیم بحرین با این اقدام نسنجیده خود بار دیگر نشان داد که در پی حل مسالمت‌آمیز و گشودن راهی برای برون رفت از بحران های داخلی نیست و همچنان بر رویکرد لجوجانه خود اصرار می ورزد.

استقرار گسترده تجهیزات نظامی در منطقه الدراز در حالی است که تداوم اقدامات نسنجیده از سوی رژیم آل خلیفه هرگونه فرصت را برای ایجاد حل سیاسی بحران های این کشور از بین می برد و نه تنها امنیت و ثبات منطقه را با خطرات جدی مواجه می سازد، بلکه آینده سیاسی این کشور را در هاله ای از ابهام خواهد داد.

جنایت خونین الدراز از سوی رژیم آل خلیفه در حالی رخ داده است که تداوم اقدامات غیرقانونی و ضد حقوق بشری رژیم بحرین نشان از بی توجهی مکرر حاکمان جاهل آل خلیفه به قوانین مصرح بین المللی و نیز سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی و متشنج کردن فضای رسانه ای منطقه است که همین امر موجب شده، آل خلیفه خود را از مسیر صحیح ثبات و امنیت پایدار دور سازد.

به هر روی، رژیم آل خلیفه در بحرین با چالش های بسیاری روبروست و در شرایطی که مردم بحرین و رهبران سیاسی و مذهبی آنان و مجامع بین المللی، حل و فصل بحران این کشور را از طریق گفت وگو و تعامل مورد تاکید قرار می دهند، رژیم آل خلیفه با جنایت الدراز نشان داد که هیچگونه پایبندی به قوانین و موازین حقوق بشری ندارد.

حقیقت آن است که رژیم آل خلیفه با حمله به منطقه الدراز و یورش به منزل فقیه عالی قدر آیت الله شیخ عیسی قاسم و به خاک و خون کشیدن ده ها نفر از معترضان مظلوم و بی دفاع و استقرار گسترده تجهیزات نظامی در این مکان، نه تنها کمکی به حل بحران این کشور نمی کند، بلکه موجب تشدید فضای امنیتی و پلیسی در کشور و نتیجتا افزایش اعتراضات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی