English

اردوغان: اجازه نمی دهیم کودتای سال گذشته تکرار شود

سرویس بین الملل- رئیس جمهور ترکیه بدون اشاره به سونامی بازداشت ها از کودتای نافرجام سال گذشته تاکنون گفت: دیگر اجازه نمی دهیم ماجرای 15 ژوئن در ترکیه تکرار شود.

اردوغان: اجازه نمی دهیم کودتای سال گذشته تکرار شود

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه در نشست هفتگی این حزب در پارلمان اظهار داشت: ترکیه در مبارزه با گروه‌های تروریستی گام های راسخی برداشته و در این راستا بسیاری از مواضع و مخفیگاه های گروه های تروریستی را امحا کرده ایم. مبارزه ترکیه در راه دموکراسی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اجازه ندادیم میهنمان به دشت خائنان فتو بیفتتد. اکنون روند محاکمه بازداشتی ها آغاز شده است. خطاب به جهان می گویم، بدانید که اگر شما در زمینه استرداد تروریست ها با ما همکاری نکنید، در صورت نیاز با شما همکاری نخواهیم کرد؛ زیرا مبارزه با تروریسم یک مسئله محلی نیست بلکه اجرای یک توافق بین المللی است. ما در راستای این مبارزه خواستار عودت این افراد هستیم، البته به زودی از این افراد صلب تابعیت خواهیم کرد؛ اما می خواهیم هرچه زودتر این افراد را به ما تحویل دهند. اگر این کار را نکنید ما نیز به صورت متقابل پاسخ خواهیم داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه