English

احمد سعدات، مقام فلسطینی:

صهیونیست ها مقابل اسرای فلسطینی احساس ناتوانی می کنند

سرویس بین الملل- اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که در اعتراض به رفتار صهیونیست ها دست به اعتصاب غذا زده بودند، موجب هراس بیشتر و نمایان کردن هراس صهیونیست شدند.

 صهیونیست ها مقابل اسرای فلسطینی احساس ناتوانی می کنند

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از احمد سعدات دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین که در زندان ریمون رژیم صهیونیستی اسیر است در این باره گفت:  اسرای فلسطینی با عزم و اراده پولادین خود نبرد جدیدی را رقم زدند و ثابت کردند که حق گرفتنی است نه خواستنی.

وی افزود: نبرد اسرا با دشمن صهیونیستی با توقف اعتصاب غذای سراسری پایان نمی یابد، بلکه این نبرد باید به منظور تقویت دستاوردهای اعتصاب غذا، بهره برداری از آن برای وحدت بخشی مجدد به جنبش اسیر، پررنگ کردن نقش آن، پایان دادن به دودستگی و اخلافات داخلی و دادن یک الگوی زنده و سازنده به ملت برای بهبود اوضاع داخلی و تحقق وحدت ملی ادامه داشته باشد.

سعدات بیان کرد: با وجود اینکه زود است قبل از صدور بیانیه رسمی رهبران اعتصاب غذا دستاوردهای آن را بررسی کنیم، اما با این وجود می توان گفت که عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در شکستن و توقف اعتصاب غذای سراسری پیروزی بزرگی برای اسرا و عزم و اراده آنان است و آنان را برای ادامه نبرد مصمم تر می کند و در این پیروزی بزرگ نکات مهمی نهفته است: نخست اینکه حقوق گرفتنی است نه خواستنی و مقاومت پایه و اساس تمامی دستاوردهای ملت فلسطین در طول مبارزاتش بوده است. دوم اینکه اختلاف گروه های فلسطینی و حالت دودستگی حاکم بر جامعه فلسطین به هیچ وجه مانع از وحدت این گروه ها و جریان ها در میدان نبرد نخواهد شد.

اسیر احمد سعدات خاطر نشان کرد که اسرا توانستند با ثبات، پایداری و عزم و اراده خود تمامی تلاش های دشمن صهیونیستی برای توقف اعتصاب غذا را به شکست بکشانند، هرچند رژیم صهیونیستی در این راه دست به هرگونه اقدام سرکوبگرانه ای علیه اسرا زد و سیاست های تجاوزکارانه ای را علیه آنان در پیش گرفت و بارها به انتشار شایعات در این باره و جنگ روانی علیه اسرا روی آورد اما اسرای فلسطینی با صلابت با تمامی این تجاوزات و سیاست های نژاد پرستانه دشمن مقابله کردند و طی 41 روز اعتصاب غذا با اراده پولادین خود دستاورد بزرگ دیگری برای برای ملت فلسطین و جنبش اسیر محقق کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه