English

هراس صهیونیست ها از جوانان فلسطینی رو به افزایش است

سرویس بین الملل- یک فرماند ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد: تا زمانی که نظامیان ما در غزه نزد حماس اسیر باشند، جنبش ما با غزه و این جنبش متوقف نشده و ادامه خواهد داشت.

هراس صهیونیست ها از جوانان فلسطینی رو به افزایش است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مسئول بخش نیروی  انسانی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با پایگاه خبری صهیونیستی "المصدر" اظهار داشت که بازگرداندن نظامیان اسیر در غزه زنده یا مرده وظیفه ما است.

موتی الموز اشاره کرد که موضوع بازگشت نظامیان اسیر اسرائیلی از غزه یکی از موضوعاتی است که همیشه در برنامه ها و نشست های ارتش و دولت مطرح بوده است. وی تصریح کرد که این دینی است که باید آن را ادا کرد.

وی مدعی شد که جنگ 51 روزه در غزه در تابستان سال 2014 موفقیت آمیز بوده است. وی تصریح کرد که آرامش خوبی بر مرزها حاکم است اما در مقابل حماس هر روز قدرت خود را بیش از پیش تقویت می کند.

این مسئول صهیونیستی در رابطه با سند سیاسی جدید حماس نیز تاکید کرد که هیچ بند یا موضوع جدیدی در این سند وجود ندارد، زیرا حماس همچنان جنبشی است که چشم به نابودی اسرائیل دوخته است و این موضع صریح و آشکار این جنبش است و حقیقتی است که همیشه با آن مواجه خواهیم بود.

موتی الموز در رابطه با پیش بینی خود از تحولات آتی گفت که تمامی امور با سرعت برق در جریان است و ما قبلا شاهد تشدید درگیری ها با سرعت بسیار زیادی بوده ایم و باید برای بازگشت آرامش به مرزها دست به کارهایی بزنیم و تداوم روال عادی زندگی در هر دو طرف را بررسی و پیگیر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه