English

تقدیر کمیسیون تحقیقات کودتای نافرجام ترکیه از آناتولی

سرویس بین الملل- در حالی که رسانه که به عنوان رکن چهارم دموکراسی است در ترکیه مورد خشم دولتمردان این کشور است و بارها روزنامه های ترکیه تعطیل و خبرنگاران بازداشت شده اند، خبرگزاری آناتولی مورد تقدیر و تمجید کمیسیون تحققات کودتای نافرجام سال گذشته در این کشور قرار گرفت.

تقدیر کمیسیون تحقیقات کودتای نافرجام ترکیه از آناتولی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمیسیون تحقیقات کودتای نافرجام فتو طی گزارشی به نقش موثر خبرگزاری آناتولی در خبررسانی به رسانه های ملی پرداخته و پوشش درست و قابل اطمینان این اخبار را یکی از عوامل مهم شکست کودتا دانست.

کمیسیون تحقیقات مجلس کبیر ملت ترکیه در باره کودتای نافرجام فتو، در پیش نویس گزارش خود بر نقش تاثیر گذار خبرگزاری آناتولی در روند خبر رسانی مربوط به فعالیت های ضد این کودتای خائنانه تاکید کرد.

این گزارش همچنین با اشاره به آن که تمامی بخش های رسانه ای با تلاش خود به مقابله با کودتای نافرجام پرداخت؛ یک سرفصل مجزا به خبرگزاری آناتولی اختصاص داده است.

در این گزارش آمده است: خبرگزاری آناتولی شب 15 ژوئن با فعالیت های گسترده رسانه ای، شبکه های خبری داخلی را پوشش داده و جریانی صحیح و قابل اطمینان فراهم کرده بود. به دلیل همین اهمیت حیاتی، کودتاگران سعی کردند این خبرگزاری را تصرف کنند.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه