English

علمای بحرین: روز انتقام از آل خلیفه فرا می‌رسد

علمای بحرین با تاکید بر اینکه روز انتقام مردم از رژیم آل خلیفه فرا می‌رسد، بر آمادگی خود برای مقابله با هرگونه احتمال تاکید کردند.

علمای بحرین: روز انتقام از آل خلیفه فرا می‌رسد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری موج به نقل از رسانه‌های بحرینی، علمای بحرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که  جنایت وحشیانه رژیم آل خلیفه که با تبانی آمریکا و کشورهای منطقه و در سایه سکوت بین‌المللی صورت گرفته، عزم و اراده ما را بیشتر می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: به رژیم ظالم می‌گوییم که به یاری خدا روز انتقام مردم از شما فراخواهد رسید و شما باید جواب پس بدهید.

علمای بحرین در بخش دیگری از این بیانیه بر آمادگی خود برای هرگونه احتمالات و مقابله با چالش‌ها تاکید کردند.

علمای بحرین همچنین با تاکید بر حق خانواده‌های شهدا در غسل دادن و کفن و دفن فرزندانشان، اعلام کردند که هرگونه تجاوز به این حق، حرام و خیانت به خدا و دین مقدس او به شمار می‌رود.

نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سه‌شنبه به منطقه الدراز و منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین یورش برده ضمن به شهادت رساندن 6 تن، ده‌ها نفر را دستگیر کردند.

دادگاه بحرین صبح یکشنبه شیخ عیسی قاسم را به‌دلیل آنچه «پول‌شویی و مشارکت در تروریسم» خوانده به یک سال حبس تعلیقی و پرداخت 100 هزار دینار بحرین (265 هزار دلار آمریکا) جریمه محکوم کرد.

وزارت کشور بحرین در تاریخ 31 خرداد با ادعای این‌که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از جایگاه خود برای «خدمت به منافع خارجی و گسترش خشونت فرقه‌ای» سوءاستفاده کرده است، از لغو تابعیت وی خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی