English

زهار: باید روابطمان را با حامیان مقاومت به ویژه ایران سامان ببخشیم

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" بر لزوم ساماندهی روابط این جنبش با تمامی کشورهای حامی مساله فلسطین تاکید کرد و گفت مقاومت فلسطین تنها شمع روشن در جهان اسلام است.

زهار: باید روابطمان را با حامیان مقاومت به ویژه ایران سامان ببخشیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمود زهار، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در سخنرانی خود در جریان همایش مربوط به سفر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به منطقه و تاثیر آن بر روی مساله فلسطین که به همت مرکز مطالعات فلسطین برگزار شد، گفت: ما باید در کنار هر کشوری که از ما حمایت می‌کند و در راس آنها، جمهوری اسلامی ایران قرار بگیریم؛ البته به شرطی که این مساله به سرزمین، ملت، اصول و مقدسات فلسطین ضربه‌ای نزند.

وی افزود: من خواهان ساماندهی مجدد روابط با تمامی کشورهای حامی خود؛ خواه ایران، یا ترکیه، یا کره و یا هر کشور دیگری باشد، هستم؛ چرا که این مساله وجه تمایز اخلاقی، دینی یا ملی ندارد، بلکه به منافع مربوط است.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این عضو برجسته دفتر سیاسی حماس خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت مقاومت به نفع آن است؛ چرا ما نمی‌توانیم به اطرافیان خودمان اعتماد کنیم. طرف‌های عربی چیزی جز جلب رضایت آمریکا نمی‌خواهند و مرحله کنونی یکی از بدترین مراحل تاریخ مساله فلسطین و جهان عرب است و کشورهای دیگر هم سرگرم مشکلات خودشان هستند تا از خودشان در برابر خطرات موجود دفاع کنند.

زهار تاکید کرد: امت ما تسلیم شده است و من معتقدم که آنچه می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد، ملت‌هایی هستند که در حال حاضر در وضعیت مطلوبی نیستند. البته اقتصاد هم در این زمینه تاثیر گذار است که آن هم نیازمند کمی زمان است تا سران برخی کشورها را تحت فشار قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی