English

همکاری دفاع سایبری ترکیه و گرجستان

سرویس بین الملل- نخست وزیران ترکیه و گرجستان در قالب امضای چندین موافقتنامه همکاری های دو جانبه، تفاهم نامه همکاری دفاع سایبری به امضا رساندند.

همکاری دفاع سایبری ترکیه و گرجستان

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، در چارچوب سفر رسمی بنعلی یلدریم، نخست وزیر ترکیه به گرجستان چندین توافقنامه با حضور مقامات بلندپایه دو کشور به امضا رسید.

در دومین نشست شورای عالی همکاری استرانژیک ترکیه و گرجستان که به ریاست بنعلی یلدریم و گئورگی کویریکاشویلی، روسای دولت دولت در تفلیس برگزار شد، چندین توافق‌نامه جدید در زمینه های فرهنگی،عدالت، اقتصاد و دفاع سایبری، میان دو کشور به امضا رسید.

در ادامه این نشست بنعلی یلدریم و گئورگی کویریکاشویلی بیانیه تفلیس را امضا کردند.

برنامه همکاری فرهنگی 2017-2021 توسط مولود چاووش اوغلو، وزیر امورخارجه ترکیه و میخائیل جورگادزه، وزیر فرهنگ و حفاظت از آثار تاریخی گرجستان و همکاری در زمینه عدالت نیز از سوی بکیر بوزداغ، وزیردادگستری ترکیه وتئو تسولوکیانی، وزیردادگستری گرجستان امضا شد.

نهاد زیبکچی، وزیر اقتصاد ترکیه و گئورگی گاخاریا، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان، بیانیه مشترکی را در زمینه ایجاد کمیسیون اقتصادی و تجارت امضا کردند و احمد ارسلان، وزیر حمل و نقل، دریانوردی و ارتباطات ترکیه و تئو تسولوکیانی، وزیردادگستری گرجستان نیز تفاهم نامه دفاع سایبری میان دو کشور را امضا کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه