English

ترکیه از اتریش در ناتو انتقام می گیرد

سرویس بین الملل- دولت آنکارا مصمم است در قبال مواضع اتریش مخالفت آمیز در جریان همه پرسی اخیر ترکیه، از آنکشور انتقام بگیرد.

ترکیه از اتریش در ناتو انتقام می گیرد

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه تا زمانی که وین به سیاست‌های خود علیه آنکارا ادامه می‌دهد حاضر به قبول عضویت اتریش در ناتو نخواهد بود.

بنا بر این گزارش،  برخی دیپلمات های وزارت امور خارجه ترکیه درباره اخباری مبنی بر موافقت آنکارا با عضویت اتریش در ناتو اظهار داشتند: تا وقتی رفتار مخالف اتریش علیه ترکیه ادامه دارد، تدابیر کشور ما در خصوص شرکت این کشور در فعالیت‌های ناتو ادامه خواهد داشت.

دیپلمات مذکور همچنین تصریح کردند: اتریش با این که عضو این پیمان نیست، با این پیمان ارتباط شراکتی دارد. در راستای این شراکت، اتریش باید با کشورهای عضو این پیمان نیز روابط خوبی داشته باشد، ولی بر خلاف آن مدتی است در بسیاری از پلتفرم‌ها از جمله اتحادیه اروپا به طور یک طرفه علیه ترکیه آشکارا با دشمنی رفتار می کند.

ترکیه به حمایت از روابط مشترک با ناتو و فعالیت‌های آن در این راستا به شدت ادامه می دهد، ولی شرکت اتریش در این فعالیت‌ها که علیه ما رفتار‌های خصمانه ای دارد را تایید نمی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه