English

فراخوان جنبش جهاد اسلامی برای تظاهرات گسترده در نوار غزه علیه ترامپ

سرویس بین الملل- جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مردم نوار غزه خواست تا در محکومیت اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نشست ریاض تظاهرات گسترده برپا کنند.

فراخوان جنبش جهاد اسلامی برای تظاهرات گسترده در نوار غزه علیه ترامپ

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (سه شنبه) از مردم غزه خواست تا با تظاهراتشان بر مشروعیت و حق خود در مقاومت در برابر تروریسم صهیونیستی همانند اسرای قهرمان فلسطینی تاکید کرده و از پایداری آنها حمایت کنند.

این جنبش از مردم غزه خواست که امروز ساعت 12 ظهر در مقابل برج شوا و حصری در مرکز غزه جمع شوند و از این محل به سمت ارودگاه 'الاعتصام' در میدان 'السرایا' راهپیمایی کنند.

مردم فلسطین در غزه شامگاه دوشنبه در اعتراض به سفر دونالد ترامپ به سرزمین های اشغالی تظاهرات کردند و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و تصاویر نتانیاهو و ترامپ را به آتش کشیدند.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و هیات همراه وی روز دوشنبه مستقیما و برای اولین بار در تاریخ از فرودگاه ریاض پرواز و وارد سرزمین های اشغالی شد.

ترامپ سپس با 'رووین ریولین' رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و به عنوان نخستین رئیس جمهور آمریکا از دیوار غربی (دیوار ندبه) در بیت المقدس بازدید کرد.

نشست یک روزه سران کشورهای اسلامی – عربی و آمریکایی روز یکشنبه با مشارکت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در ریاض برگزار شد.

ترامپ در سخنرانی در این مراسم مدعی شده بود که داعش، حزب الله، حماس تهدید تروریستی برای منطقه به شمار می روند و از تمامی رهبران کشورهای اسلامی خواسته بود تا افراط گرایان را از کشورشان بیرون کنند، اما وی هیچگونه اشاره ای به حمایت واشنگتن و ریاض از گروه های تروریستی در عراق و سوریه که تاکنون موجب کشته شدن صدها هزار نفر از مردم این دو کشور شده، نکرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه