English

خشم زن عربستانی از توجه مردم عربستان به دختر ترامپ

سرویس بین الملل- شماری از زنان عربستان نسبت به رفتار مردم این کشور در قبال ایوانکا دختر دونالد ترامپ خشم خود را ابراز داشتند.

خشم زن عربستانی از توجه مردم عربستان به دختر ترامپ

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از شبکه خبری العالم، پس از اینکه نگاه شماری از شهروندان عربستانی به دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که همراه پدرش به ریاض سفر کرده ویژه بود،  شماری از زنان عربستانی به خشم آمده و این رفتار هموطنان خود را محکوم کردند.

بنا بر این گزارش، یک کاربر سعودی در واکنش به موج به راه افتاده در عربستان در پیگیری اخبار ایوانکا دختر دونالد ترامپ، مردم این کشور را گوسفند خواند.

وی با اشاره به سفر ایوانکا ترامپ به همراه پدرش به عربستان، به شکل گیری هشتگ دختر ترامپ برای پیگیری اخبار او که در فضای مجازی عربستان "ترند" شد؛ واکنش نشان داد.

این زن سعودی با لحنی خشمگین گفت: توجه مردم عربستان به دختر ترامپ، تنها نشان دهندۀ میزان جهل، عقب ماندگی، بیماری فکری و کمبود شناختی است که مردم کشور ما از آن رنج می برند.

وی سپس در واکنش به تفکر سطحی ملت عربستان گفت: این تفکر سطحی، سبب شده است ملت عربستان به جای پیگیری موضوعات مهمی که در آینده اش سهیم خواهد بود؛ به پیگیری ایوانکا بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه