English

کاهش محبوبیت حزب حاکم در انگلیس

سرویس بین الملل- آخرین نظرسنجی‌های انتخاباتی نشان می‌دهد، بعد از آن که برنامه‌های ۲ حزب اصلی انگلیس منتشر شد حزب حاکم محبوبیت خود را نسبت به حزب اپوزیسیون از دست داده است.

کاهش محبوبیت حزب حاکم در انگلیس

به گزارش خبرگزاری موج، نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهند بعد از آنکه احزاب سیاسی انگلیس برنامه‌های خود را منتشر کردند، محبوبیت حزب حاکم کاهش یافت.

خبرگزاری رویترز در این رابطه نوشت، حزب محافظه‌کار که در حال حاضر حزب حاکم این کشور و در تلاش سرسختانه برای کسب اکثریت کرسی‌های پارلمان در انتخابات آتی برای پیروزی است، بعد از انتشار برنامه سیاسی افت محبوبیت داشته است.

بر اساس این نظرسنجی معلوم می‌شود، فاصله محبوبیت حزب محافظه‌کار و حزب کارگر بعد از انتشار سیاست‌هایشان کاهش یافته است گرچه همچنان محافظه‌کاران از حزب کارگر همچنان جلوتر هستند.

حزب کارگر با شعار دولتی برای همه و نه برای عده کم وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده اما حزب محافظه‌کار با شعار رهبری مقتدر سعی در جذب آراء دارد.

انتخابات 8 ژوئن در بریتانیا انتخابات زودهنگام است که دولت محافظه‌کار برای پیروزی گسترده و حضور در مذاکرات برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) بدان نیاز دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه