English

اعتصاب غذای اسرای فلسطین ۳۵ روزه شد

سرویس بین الملل- کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی تاکید کرد که اعتصاب غذای اسرا با اینکه وارد دشوارترین مرحله خود شده است، همچنان ادامه خواهد یافت.

اعتصاب غذای اسرای فلسطین ۳۵ روزه شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی اعلام کرد که رهبران اعتصاب تاکنون هیچ اقدام رسمی در خصوص مذاکره با رژیم صهیونیستی برای پایان این اعتصاب انجام نشده است.

این کمیته افزود: سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی "شاباک" و اداره زندان‌های اسرائیل به شکل گسترده در حال تلاش برای پایان دادن به اعتصاب غذای اسرا از طریق انتشار اخباری دال بر پیشرفت در زمینه مذاکرات هستند.

کمیته اطلاع‌رسانی اعتصاب غذای اسرای فلسطینی با بیان اینکه اعتصاب ادامه دارد، تاکید کرد: این اعتصاب با گذشت 35 روز، وارد دشوارترین و خطرناک‌ترین مرحله خود شده است، بنابراین بیش از هر زمان دیگری به حمایت‌های مردمی و رسانه‌ای برای تحقق پیروزی نیاز است.

بیش از 1800 اسیر فلسطینی از 35 روز پیش (17 ماه آوریل) دست به اعتصاب غذای سراسری در زندان های رژیم صهیونیستی زده اند. مهم ترین خواسته های اسرا عبارتند از: پایان دادن به سیاست بازداشت موقت، حبس در سلول انفرادی،منع ملاقات اسرا با خانواده هایشان و عدم ارائه خدمات مناسب پزشکی به اسرا.

تا این لحظه سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی حاضر به مذاکره با رهبران اسرا نشده است.

برخی اسرا از نوشیدن آب نیز امتناع ورزیده اند که بسیاری از آن ها به بیمارستان انتقال داده شده اند.

رژیم صهیونیستی ده‌ها اسیر را به منظور به شکست کشاندن اعتصاب غذای سراسری در سلول انفرادی حبس کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه