English

آرش اشکان در گفت و گو با موج:

معامله ۱۰۰ میلیارد دلار با عربستان ترامپ را به رقص وادار کرد

سرویس بین الملل - یک کارشناس غرب آسیا گفت: رئیس جمهور آمریکا که برای تطمیع کشورهای وابسته منطقه به ریاض رفته معامله یکصد میلیارد دلار تسلیحاتی با عربستان وی را به رقص و پایکوبی وادار کرد.

معامله 100 میلیارد دلار با عربستان ترامپ را به رقص وادار کرد

آرش اشکان  در گفت وگو با سرویس بین الملل خبرگزاری موج با اعلام این مطلب افزود: وقتی به فروش یکصد میلیارد دلار جنگ افزار آمریکایی به عربستانی که مردم یمن را زیر شدیدترین بمباران خود قرار می دهد نگاه می کنیم باید بگوئیم که این رقم ترامپ تاجر کاسبکار را سخت تحت تاثیر قرار دهد و او از خوشحالی جایگاه یک رئیس جمهور را کنار گذاشته و خوش رقصی می کند.

این کارشناس در بخش دیگری بیان کرد:سیاستمداران آمریکا برای توجیه فروش جنگ افزار به عربستان موضوع ایران هراسی را مطرح می کند و تصادفا با جمع آوری سران بیش از 17 کشور اسلامی - عربی تلاش دارد ایران هراسی را گسترده کند تا بتواند دیگر کشورها را نیز به خرید تسلیحات از آمریکا تشویق و ترغیب کند.
آرش اشکان به این نکته اشاره کرد که آمریکا به همراه دولت های وابسته منطقه از جمله عربستان و ترکیه از گروه های تروریستی از جمله داعش در سوریه و عراق و حتی لیبی و افغانستان حمایت می کند و برای تجهیز این گروه های تروریستی دست به جیب دولت های وابسته مثل عربستان و امارات می برد و ترکیه را نیز با استفاده از پایگاه اینجرلیک تحت فشار قرار می دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه