English

بازتاب مشارکت گسترده ایرانیان در انتخابات در رسانه‌های عربی

سرویس بین الملل- رسانه‌های جهان عرب در گزارش‌های مختلف از مشارکت گسترده و پر شور ایرانیان در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته خبر دادند.

بازتاب مشارکت گسترده ایرانیان در انتخابات در رسانه‌های عربی

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه جهان عرب نیز از روز گذشته با پوشش انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، به حضور گسترده مردم کشورمان در پای صندوق‌های رأی اشاره کردند.

در این گزارش نگاهی به محورهای اصلی گزارش‌های این رسانه‌ها می‌اندازیم:

شبکه المنار: جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی خود را انتخاب می‌کند

مقامات ایرانی به خاطر استقبال گسترده مردم برای انتخاب یکی از چهار نامزد رقابت‌های ریاست جمهوری، مدت زمان رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری را تمدید کرد.

المیادین: استقبال گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در یک روز انتخاباتی طولانی مدت

طبق مشاهدات عینی در بسیاری از مراکز رأی‌گیری در تهران و دیگر شهرهای ایران، نسبت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم بیش از 70 درصد است و به همین‌خاطر این انتخابات یکی از پرشورترین انتخابات ریاست جمهوری ایران از زمان پیروزی انقلاب است.

رأی‌الیوم: نگاهی به استقبال گسترده مردم برای رأی‌دادن در انتخابات ریاست جمهوری

وزارت کشور ایران روز جمعه، زمان نهایی رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری را تمدید کرد که به علت افزایش بسیار زیاد مشارکت‌کنندگان در انتخابات و تشکیل صف‌های طولانی در مراکز رأی‌گیری در تهران است.

بی‌بی‌سی عربی: استقبال گسترده برای رأی‌دادن در انتخابات ریاست جمهوری ایران

گزارش‌ها نشان می‌دهد که انتخابات ریاست جمهوری ایران با استقبال گسترده مواجه شده است. و رأی‌دهندگان از اول صبح در صف‌های طولانی در برابر مراکز رأی‌گیری حاضر شده تا رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

الیوم السابع: انتخابات ایران وارد ساعت‌های حساس خود شد، اقبال رأی‌دهندگان در حال افزایش است و وزارت کشور رأی‌گیری را تمدید کرد

در شرایطی که مردم استقبال گسترده‌ای از انتخابات داشته‌اند، ایرانی‌ها در رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم شرکت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه