English

سی ان ان:

رهبر عالی ایران جزو اولین نفرات رای دهنده بود

سرویس بین الملل- شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' انتخابات ریاست جمهوری ایران را در صدر اخبار خود قرار داده و گزارش داد: رهبر عالی ایران (حضرت) 'آیت الله علی خامنه ای' جزو اولین نفراتی بود که رای خود را به صندوق انداخت.

رهبر عالی ایران جزو اولین نفرات رای دهنده بود

به گزارش خبرگزاری موج، شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا خبر مربوط به انتخابات ریاست جمهوری ایران را پس از خبر مربوط به رئیس جمهوری آمریکا در صدر خبرهای خود قرار داد و اعلام کرد: رهبر عالی ایران (حضرت) آیت الله علی خامنه ای درحالی جز اولین نفرات در ایران بود که رای خود را به صندوق انداخت که از ساعاتی پیش حوزه های رای گیری در ایران باز شده است.

سی ان ان می افزاید: حسن روحانی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری است که به دنبال دومین دور ریاست جمهوری خود بوده و رقیب اصلی وی ابراهیم رئیسی است.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در نخستین دقایق آغاز انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در پای صندوق رای حضور یافتند و در جمع خبرنگاران فرمودند: خدای بزرگ را بر نعمت مردم سالاری و انتخابات حضور مردم سپاسگزاری می کنم، نعمت بزرگی است.

ایشان ادامه دادند: بحمدلله مردم ما شکرگزار این نعمت هستند، می بینید که (در انتخابات) شرکت می کنند و توصیه من این است که هر چه بیشتر شرکت کنند و هر چه زودتر پای صندوق ها بیایند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همزمان با پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز (جمعه) 29 اردیبهشت آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه