English

رسانه های کویت: انتخابات ایران با شور برگرار می شود

سرویس بین الملل- رسانه های کویت در بازتاب انتخابات ریاست جمهوری کشرومان اعلام کردند: انتخابات ایران با شور فراوان برگزار می شود.

رسانه های کویت: انتخابات ایران با شور برگرار می شود

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه های خبری و نشریات کویت در روند رصد اخبار انتخاباتی کشورمان با ارائه بازتاب گسترده ای در زمینه آخرین فعالیت های غیر تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش از روز رأی گیری، شور و هیجان ایرانی ها را برای حضور در پای صندوق های رأی ارزیابی کردند.

منابع خبری کویت، در گزارش های منتشره در این زمینه احیای مسایل اقتصادی و اهتمام به رویکرد اقتصاد مقاومتی را مهم ترین محورهای مد نظر نامزدهای انتخاباتی عنوان می کنند.

رسانه های لبنانی هم در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران به تحلیل و گمانه زنی ها درباره ابعاد و نتایج این انتخابات پرداختند.

این منابع خبری در ادامه پوشش تحولات انتخابات کشورمان، با انتشار گزارش هایی با عناوینی مانند 'کارزار بین سید و شیخ' و یا 'دموکراسی بالغ' آخرین موضع گیری های نامزدها قبل از آغاز سکوت تبلیغاتی را ارزیابی و تحلیل کردند.

رسانه های جمهوری آذربایجان نیز با پیگیری روند این جریان سیاسی مهم کشورمان، گزارش هایی را منتشر و یکی از این منابع خبری در مطلبی زیر عنوان 'انتخابات ریاست جمهوری ایران نشانه بارز دموکراسی اسلامی'، نوشت: ایران از کشورهای کم نظیر جهان است که در آن وحدت و همدلی ملت و رهبر حاکم بوده و این وحدت دلیل اصلی قدرت و ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر تحریم‌های طولانی غرب و رسیدن به خودکفایی، دستاوردهایی در حوزه فنآوری‌های پیشرفته، اجرای برنامه هسته‌ای مسالمت آمیز و تقویت قدرت دفاعی خود است.

۵۶ میلیون و ۴۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر واجد شرایط حضور در انتخابات امروز هستند که از این تعداد یک میلیون و ۳۵۰ هزار و ۲۹۴ نفر رأی اولی خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی