English

گزارش شبکه خبری یورو نیوز از خیابان های تهران قبل از شروع انتخابات

سرویس بین الملل- شبکه خبری یورو نیوز طی گزارشی از تهران شور و هیجان مردم پایتخت را در ساعاتی قبل از پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری توصیف کرد.

گزارش شبکه خبری یورو نیوز از خیابان های تهران قبل از شروع انتخابات

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، یورو نیوز افزود: مبارزات انتخابات ریاست جهموری ایران، سرانجام پس از سه هفته تبلیغ و سخنرانی و مناظره نیمه شب چهارشنبه گذشته به پایان رسید.

این شبکه ادامه داد: مردم ایران امروز جمعه در حالی به پای صندوق های رای می روند که در میان چهار نامزد باقی مانده، حسن روحانی نماینده اصلاح طلبان و ابرهیم رئیسی نامزد اصولگرایان به رقبای اصلی تبدیل شده اند.

در پایان روز چهارشنبه، حامیان دو نامزد اصلی به خیابان های تهران آمدند تا از آخرین فرصت باقی مانده برای تبلیغ استفاده کنند.

یکی از شهروندان ایران می گوید: من دو تا عکس [عکس هر دو نامزد اصلی] را به همراه دارم تا بگویم که مهم اتحاد است و همه ما ایرانی هستیم. فرقی ندارد و مهم رای دادن است. فرقی هم ندارد که به چه کسی رای می دهیم. اگر روی حق رای بدهیم کار درستی است.

بنا بر گزارش وزارت کشور ایران بیش از ۵۶ میلیون نفر می توانند در این رای گیری شرکت کنند با این وجود بنا بر نظرسنجی ها هنوز ۳۰ درصد از رای دهندگان نامزد نهایی خود را انتخاب نکرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه