English

صهیونیست ها و تلاش برای انحراف افکار عمومی

سرویس بین الملل- رژیم صهیونیستی که نگران از حملات تلافی جویانه جوانان فلسطینی در غزه و مقاومت در جنوب لبنان است از هراس بیشتر دست به ارایه ادعاهایی می زند که توان انجام آنرا ندارد.

صهیونیست ها و تلاش برای انحراف افکار عمومی

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج، اخیرا برخی مقامات رزیم صهیونیستی برای جلب افکار عمومی داخلی خود به ارایه ادعایی زدند و خواستار ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی ( حماس ) شدند.

نفتالی بنت وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی از حزب خانه یهودی در برابر حملات اعضای حزب "اسرائیل خانه ما" به رهبری اویگدور لیبرمن وزیر جنگ که خواستار پاسخگویی وی در قبال تصمیمش برای تغییر زمان تعطیلی مدارس به مناسبت عید "مشعل بندی" یا لاغ فعومر شده بودند، به مساله ترور هنیه و وعده لیبرمن در این زمینه پرداخت.

یووال اشتاین وزیر امور زیربنایی نیز قبلا اعلام کرده بود که هنیه همچنان جزو اهداف ترور ما به شمار می رود و در صورت وقوع جنگ جدید، حماس نیز مطمئنا هدف ترورهای ما خواهد بود و این ماموریت ساده نیست، اما من معتقدم که ما هیچ گزینه دیگری نداریم.

از سوی دیگر، سعید زیدان کارشناس مسائل صهیونیستی هم تاکید کرد که این تهدیدات لزوما انگیزه ای برای اجرای آنها نیستند و موضع بنت از زمان جنگ اخیر علیه غزه که خواستار ترور رهبران حماس به منظور پیروزی اسرائیل در جنگ بود، مشخص است. هنیه آن زمان هم از جمله رهبران درجه یک حماس و از افرادی بود که نامش در لیست ترورهای ارتش صهیونیستی درج شده بود. ما می دانیم که بنت وزیر جنگ و وزیر مشاور دولت نیست و این افکار صرفا ایده های شخصی وی است و لزوما بیانگر موضع دولت صهیونیستی نیست.

وی افزود: «مساله تنها مساله ترور هنیه و یا این شخص و آن شخص نیست، بلکه بر اساس ایده بنت، «اگر می خواهی در هر گونه جنگی پیروز بشوی، باید فرماندهان نظامی را هدف قرار دهی.» امروز انتخاب هنیه به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس باعث می شود که از ترورها در امان باشد؛ چرا که معمولا فرماندهان نظامی هدف ترورها هستند و نه مقامات سیاسی و لزومی ندارد که هنیه در معرض ترور باشد؛ مگر اینکه در صدور دستور عملیات های نظامی علیه اسرائیل دست داشته باشد.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه