English

یلدریم : با تروریست ها مقابله می کنیم

سرویس بین الملل- نخست وزیر ترکیه گفت که ترکیه قصد اعلام جنگ با آمریکا را ندارد و به مبارزه خود با گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.

یلدریم : با تروریست ها مقابله می کنیم

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آناتولی، ین علی یلدریم  که به لندن سفر کرده است، در مصاحبه با بی بی سی تاکید کرد: ترکیه قصد اعلام جنگ با آمریکا را ندارد و به مبارزه خود با گروه‌های تروریستی ادامه خواهد داد.

یلدریم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، آیا علیه آمریکا که قصد کمک تسلیحاتی به ی.پ.گ را دارد، اقدامی خواهید کرد، اظهار داشت: ما قصد اعلام جنگ علیه آمریکا را نداریم. وضعیت این است. ما به مبارزه خود با گروه‌های تروریستی٬ نام آنها هر چه باشد، پ.ک.ک، پ.ی.د یا ی.پ.گ ادامه خواهیم داد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به هدف قرار دادن ی.پ.گ در سوریه هر چند که آمریکا آن را مسلح کرده است، ادامه خواهید داد، گفت: "حتما. اگر تهدیدی وجود داشته باشد، چنین خواهیم کرد".

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سفر خود به آمریکا، چه پیامی به دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دارد، تصریح کرد: پیام روشن است. از اول ما متحد ناتو و شریک استراتژیکی هستیم. در منطقه فقط با همکاری ترکیه می توانید با گروه‌های تروریستی مبارزه کنید. این پیام اول است. پیام دوم نیز اخراج سرکرده گروه تروریستی فتو است که در آمریکا زندگی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه