English

مغرب آوارگان سوریه را رها کرده است

سرویس بین الملل- هشت خانواده سوری از 25 روز پیش که قصد ورود به مراکش را داشته اند، به دلیل عدم اجازه مسوولان این کشور در شرایط سخت در بیابانی گرفتار شده اند.

مغرب آوارگان سوریه را رها کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، این خانواده ها 25 روز است که در شرایط سخت در این منطقه در گرمای شدید و ترس از حمله حیوانات خزنده و گرسنگی منتظر کمک هستند.

این خانواده ها زمانی که به مرز کشور مغرب رسیده بودند، از طرف مسئولین این کشور اجازه ورود به مراکش را پیدا نکردند.از طرف دیگر مسئولین الجزایری نیز اجازه برگشت آنان به سوریه را نمی دهند.

هلا راعد کودک 12 ساله یکی از افراد محبوس شده است. وی با ارسال صدا و ویدئو از فیسبوک به خبرگزاری آناتولی اظهار داشته است: منتظر و دنبال کشوری هستیم که ما را یاری کند. در این صحرا در معرض گرمای شدید، طوفان، مار و عقرب هستیم. از ترس خوابمان نمی گیرد. کودکان، بزرگترها و کلا همه مریض شده اند. شبها با روشن کردن آتش از علف ها خودمان را از سرما محافظت می کنیم.

تصاویری که به دست خبرگزاری آناتولی رسیده است نشان می دهد که خانواده ها با دوختن پارچه به هم چادر درست کرده اند و به دلیل باد و طوفان شن نمی توانند چشم های خود را به طور کامل باز کنند. تصاویر گویای وضعیت اسفبار و درمانده آنان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه