English

الحشدالشعبی در آستانه ورود به القیروان/ ۹ روستا آزاد شد /۵۷ داعشی به هلاکت رسید

نیروهای الحشدالشعبی با حمایت هوانیروز عراق که از شامگاه پنجشنبه عملیات آزاد سازی بخش القیروان در غرب تلعفر در استان نینوا را آغاز کرده اند، روز جمعه با آزاد کردن 9 روستا این بخش را به محاصره در آوردند و 57 داعشی را نیز به هلاکت رساندند و برای ورود به بخش القیروان آماده شده اند.

الحشدالشعبی در آستانه ورود به القیروان/ 9 روستا آزاد شد /57 داعشی به هلاکت رسید

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندهی عملیات الحشدالشعبی در بیانیه صادره در خصوص نتایج عملیات القیروان، یکی از مراکز مهم و راهبردی گروه تروریستی داعش ، اعلام کرد که در این عملیات که با نام 'محمد رسول الله 2' در غرب استان نینوا آغاز شد، این بخش بطور کامل از سه محور شمالی، جنوبی و شرقی به محاصره در آمده و نیروهای الحشدالشعبی آماده ورود به داخل بخش هستند.
فرماندهی الحشدالشعبی نام روستاهای آزاد شده را به ترتیب ، تل حاجم، ام الشبابیط، امکیبره، سبایا حروش، سدخان، ابولحاف، بوثه، مهدی محل، حبات اعلام کرد.
این فرماندهی با اعلام اینکه در طول عملیات 24ساعت گذشته دستکم 57 تن از عناصر گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده است، همچنین از انهدام 7 خودرو بمب گذاری شده ، 3 واحد خمپاره انداز و نیز سه خودرو حامل نیروهای داعش خبر داد که عمدتا توسط بالگردهای نیروی زمینی ارتش عراق هدف گرفته شده اند.
در این عملیات که چندین تیپ الحشدالشعبی مشارکت دارند، نیروهای عراقی موفق شده اند که راه ارتباطی القیروان به سمت البعاج در جنوب غرب منطقه را به کنترل خود در آورند.
این منطقه در نزدیکترین فاصله با مرزهای سوریه قرار دارد که عمده معبرهای تردد داعش میان موصل و الرقه در سوریه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه